Spordihüpnoos

Spordihüpnoos

Tiger Woods ja Phil Mickelson, maailmakuulsad golfimängijad, kasutavad hüpnoosi. Korvpallur Michael Jordan ja tennisist Jimmy Connors olid samuti sellele pühendunud. Tegelikult kasutatakse hüpnoosi professionaalses spordis üpris palju. See on kasvav hüpnoosivaldkond.
.
Sportlased pöörduvad üha enam hüpnoosi poole, et saavutada vaimset eelist oma konkurentide ees ja ületada neid piiravad takistused. Spordi professionaalsel tasandil on mängijad enamasti võrdsel tasemel, erinevused esinevad pigem vaimsel tasandil. Inimesed, kes soovivad parandada oma tulemusi spordis, peavad arendama füüsisele lisaks ka oma vaimseid oskusi. Sportlased pööravad palju tähelepanu oma varustusele, tervisele, füüsilisele vormile, ajakavale, toitumisele, kuid jätavad unaruse vaimse poole.

Ühe sportlase keha võib olla samas toonuses nagu teisel sama taseme sportlasel, kuid kui olukord läheb pingeliseks, siis võidab see, kellel on tugevam psüühika.. Tugev psüühika aktiveerib sportlase sisemised ressursid, mis on eluliselt vajalikud keha tugevaks jõudluseks.

Peamiseks vaimseks oskuseks spordis on keskendumine. Oma käesolevale või tulevasele tegevusele kontsentreerumisel pannakse kõrvale segavad mõtted ja emotsioonid (näiteks närveerimine). Mängule või võistlusele korralikult keskendunud sportlane ei lase oma vastasel end rivist välja viia.

Närvid võivad muutuda suureks segajaks või isegi ohuteguriks näiteks suusahüppajal või kiirlaskujal, seega peavad need sportlased suutma luua endas rahu ja tasakaalu seisundi ja saavutama oma psüühika üle kontrolli. Nad peavad eemaldama kõik piiravad või negatiivsed uskumused endast, mis puudutavad eesseisvat võistlust.

Mõnede spordioskuste hulka kuulub heade, vajadusel korratavate harjumuste arendamine – palli löömine, korvi viskamine, vibu või relva laskmine, jne. Õige rütmi leidmine ja selle muutmine harjumuseks tähendab pidevalt õige rütmi omamist. Loomulikult on oluline harjutamine, kuid hüpnoosi abil saate uue harjumuse palju kergema vaevaga kinnistada.

Teised spordialad eeldavad rahu, selget mõtlemist ja kiiret otsustamist, näiteks millal palli sööta, millal puri taglastada, jne.

Luues positiivseid mõtteid ja enesekindlust oma oskustesse on võimalik ületada igasuguseid takistusi, olla kindlam oma edus, ületada valubarjäärid.

Kas oled professionaalne sportlane, nädalalõpu golfimängija või harrastusjooksja, hüpnoosi abil võite saavutada paremaid tulemusi.
Keel: Kõik seansid toimuvad inglise keeles.

Hüpnoteraapiaseansi broneerimiseks helistage +372 53038068 või saatke e-kiri aadressil info@hypnoterapeut.ee – palun ainult inglise keeles.